Kampanie Google Ads

Trafnie docieramy do precyzyjnie określonej grupy odbiorców (potencjalnych Klientów) w momencie, kiedy szukają Twojego produktu lub usługi.

W sposób przemyślany budujemy, prowadzimy i optymalizujemy kampanie Google Ads (kampanie AdWords) - w tym: tekstowe, w sieci wyszukiwania, produktowe, wizerunkowe, sprzedażowe. W rezultacie wzmacniamy rozpoznawalność marki na tle konkurencji, sprawnie pozyskujemy dobrze konwertujące leady i widocznie pomnażamy Twoje przychody.

Kampanie SEM charakteryzują się szybkim zwrotem kapitału - rezultaty pojawiają się już po 2-3 miesiącach współpracy. Są również elastyczne; pozwalają na precyzyjne dostosowanie zarówno kreacji, opcji targetowania (kierowania na zdefiniowane grupy odbiorców), jak i samego budżetu - w zależności od założonego celu.

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer


Kampanie SEM - wzrost Twoich przychodów przy obniżeniu kosztów prowadzenia działań marketingowych do koniecznego minimum.
Sprawdź nas!

Kampanie Google Ads: Kluczowe korzyści

Zalety kampanii Google Ads:

1.

Precyzyjne kierowanie reklam

do osób o zdefiniowanych zainteresowaniach (lub zamiarach zakupowych). Wyświetlamy Twoje reklamy wyłącznie Twoim potencjalnym Klientom, czyli użytkownikom faktycznie zainteresowanych produktami, usługami, które oferujesz.

2.

Budżet pod kontrolą

Nie musisz określać kwoty minimalnej potrzebnej „na start”. Możesz jednak ustalić wielkość wydatków - dziennych, w skali miesiąca na pojedynczą reklamę. A zapłacisz, dopiero kiedy użytkownik w nią kliknie.

3.

Szybkie i co ważniejsze miarodajne efekty

Od momentu uruchomienia płatnej kampanii reklamowej, budujemy wartościowe statystyki, na których podstawie możemy obiektywnie ocenić efektywność prowadzonych działań, w tym zwrot z inwestycji (ROI). Gromadzone dane dotyczą m.in.: kosztu pojedynczego kliknięcia (CPC), liczby wyświetleń każdej reklamy (i kosztu za 1000 obejrzeń - CPM) czy współczynnika klikalności (CTR, liczbę i wartość konwersji, a co za tym idzie - koszt jej pozyskania (CPA).

4.

Emitowanie reklam w odpowiednim czasie

Po pewnym czasie od rozpoczęcia działań promocyjnych w ramach kampanii AdWords jesteśmy w stanie określić, kiedy (w jakich dniach i godzinach) wyświetlanie reklam przynosi najwięcej korzyści i jest dla Ciebie najbardziej opłacalne.

5.

Budowanie i umacnianie obecności marki w Internecie

Umiejętne połączenie precyzyjnego targetowania reklam z odpowiednio dobranymi strategiami ustalania stawek daje w praktyce realne możliwości pozyskania dla Ciebie nowych grup odbiorców o dużym potencjale zakupowym - i to w skali globalnej. Pod tym kątem kampanie SEM pozwalają na uzyskanie wyników nieosiągalnych dla działań marketingowych wykorzystujących tradycyjne formy reklamy - w prasie, radio, telewizji czy outdoor.

6.

Szerokie możliwości testowania reklam pod kątem skuteczności

W przypadku płatnych kampanii w wyszukiwarce Google i sieci wyszukiwania możemy dowolnie testować niemalże wszystkie elementy kampanii (np. strategię ustalania stawek, targetowanie, wygląd kreacji czy treść przekazów reklamowych). Celem jest znalezienie optymalnych ustawień, które przyczynią się do maksymalizacji zysków z kampanii przy jednoczesnym obniżeniu rzeczywistych kosztów jej prowadzenia.

Szybko i efektywnie pozyskuj nowych Klientów, umacniaj świadomość brandu, pomnażaj swoje zyski.
Skontaktuj się z nami!

Ile kosztuje kampania Google Ads?

Koszty kampanii SEM obejmują zarówno uruchomienie, jak i prowadzenie kampanii, w tym jej nieustanną optymalizację. Za co konkretnie płacisz? Certyfikowany specjalista SEM nie tylko stworzy dla Ciebie skuteczne reklamy, lecz również będzie je na bieżąco analizował jej przebieg pod kątem osiągnięcia założonych wskaźników efektywności (KPI).

Z uwagi na potrzebę ciągłej pracy i optymalizacji, kampanie są obciążone miesięcznymi opłatami. Wstępna wycena kampanii pozwala określić budżet, który jest niezbędny na start, a dostosowanie pakietów cenowych do indywidualnych potrzeb klienta pozwala na skalowanie działań zgodnie z oczekiwaniami i możliwościami finansowymi.

Kampanie GoogleAds nie są działaniami, które bezobsługowo generują sprzedaż. Z uwagi na dużą konkurencyjność, wymagają codziennej pracy. W praktyce oznacza to m.in.: zmiany w zakresie dostosowywania stawek czy doboru fraz kluczowych, które osiągają niewystarczająco satysfakcjonujące wyniki. Wybór odpowiednich stron docelowych jest kluczowy, podobnie jak ciągła optymalizacja tych stron w celu zwiększenia efektywności kampanii.

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer


Selekcja kluczowych fraz reklamowych, ich cykliczna aktualizacja oraz rozszerzenie listy słów kluczowych, to kolejne kroki w budowaniu skutecznej kampanii. Warto również zwrócić uwagę na tworzenie i ciągłe doskonalenie tekstowych reklam, które mają za zadanie przyciągnąć potencjalnych klientów.

Twoja opłata za kampanię Google Ads obejmuje także monitorowanie i regulację stawek za kliknięcia oraz efektywne zarządzanie miesięcznym budżetem. Aby kampania była jak najbardziej efektywna, należy regularnie sprawdzać i modyfikować jej jakość, wprowadzać rozszerzenia reklam i tworzyć listy remarketingowe. Stała optymalizacja kampanii jest kluczowa, by osiągnąć maksymalne efekty.

Pamiętaj - w ramach współpracy z agencją reklamową FEB, prowadzona jest zaawansowana analityka internetowa, która nie tylko służy raportowaniu efektów, ale również pozwala na głębsze zrozumienie zachowań użytkowników, co umożliwia ciągłe doskonalenie reklam.

Jakie rodzaje płatnych kampanii możemy dla Ciebie zrealizować?

1.

Kampanie w wyszukiwarce Google

dopasowane do oczekiwań użytkowników. Wyświetlamy reklamy produktów w naturalnej konsekwencji użycia przez Twoich potencjalnych Klientów określonych fraz kluczowych. Przy dobrze odpowiedniej strategii kampanii search Twoja reklama wyświetla się na pierwszej pozycji w płatnych wynikach wyszukiwania Google.

2.

Kampanie w sieci reklamowej Google (Google Display Network - GDN)

świetnie sprawdza się w kampaniach wizerunkowych Google Ads, kiedy zależy Ci na zaprezentowaniu swojej marki, produktów/usług potencjalnym Klientom.

3.

Kampanie produktowe (PLA)

Czyli reklama produktów sprzedawanych w sklepie internetowym. Wyświetlamy użytkownikom zdjęcie, nazwę i cenę (zawsze aktualną, Google na bieżąco aktualizuje informacje o cenie oraz dostępności) produktu, ZANIM przejdzie on na podstronę sklepu. Wykorzystując ten format kampanii, jesteśmy w stanie reklamować setki Twoich produktów przy niższym koszcie za kliknięcie (CPC).

4.

Kampanie lead generation

skuteczne pozyskiwanie danych kontaktowych potencjalnych Klientów. Podstawa udanych działań sprzedażowych w sektorze B2B, gdzie wyzwaniem jest dotarcie do specjalistycznych grup odbiorców.

5.

Kampanie YouTube

skuteczność reklamy telewizyjnej… bez wydatków sięgających setki tysięcy złotych.

6.

Kampanie zagraniczne

to idealne rozwiązanie, kiedy planujesz wejść na nowe zagraniczne rynki ze swoimi produktami lub usługami. Albo już na nich jesteś i chcesz zwiększyć sprzedaż.

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Kampanie reklamowe na Ceneo: efektywna sprzedaż przez zwiększenie widoczności Twojej marki w Internecie.
Skontaktuj się z nami!

Polecają nas

Generuj wartościowe odwiedziny na swojej witrynie dzięki płatnym reklamom w Google - wyszukiwarce i sieci wyszukiwania.
Zostaw kontakt, wrócimy do Ciebie z propozycją rozwiązań korzystnych dla Twojego biznesu.

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.